Je bent Vrivo-lid, maar je gegevens zijn niet meer actueel. Bijvoorbeeld door verhuizing, door trouwen of omdat je zelf de contributie gaat betalen. Is de foto op je spelerspas aan vervanging toe? Neem voor al deze zaken contact op met de ledenadministratie van Vrivo. Ben je lang geblesseerd of zwanger? Dan kan je contributiebetaling worden “bevroren”.
Vrivo heeft voor wijzigingen, bestemd voor de ledenadministratie niet alleen een e-mailadres (ledenadministratie@vrivo.nl), maar ook een wijzigingsformulier voor het doorgeven van wijzigingen. Stuur bij wijzigingen in jouw situatie dus een e-mail naar de ledenadministratie of vul het wijzigingsformulier onderaan deze pagina in.
Vergeet niet je eigen e-mailadres in te vullen, zodat er, indien nodig, contact met je kan worden opgenomen.
Je stuurt een e-mail of vult onderstaand wijzigingsformulier in, wanneer
Als je vindt, dat de foto op je spelerspas wel een beetje verouderd is, kun je een nieuwe laten maken (zie hiervoor de informatie op onze pagina ledeninformatie).
Stuur de foto naar de ledenadministratie met het verzoek deze te gebruiken voor de nieuwe spelerspas.
P.S. Ook de ledenadministratie kan jou vragen een nieuwe foto te laten maken. Lever die dan z.s.m. aan.
Het kan gebeuren, dat je (zwaar) geblesseerd raakt en een hele tijd niet kunt trainen en spelen. Of je bent zwanger, maar je weet, dat je na de zwangerschapsperiode weer wilt gaan volleyballen. Geef dit dan door aan de ledenadministratie met het verzoek, om je contributiebetaling tijdelijk op te schorten. (ledenadministratie@vrivo.nl)